Baza pentru dezvoltarea anvelopelor de iarnă Nokian Hakkapeliitta 8 a devenit un model de succes din generația anterioară, care, în ciuda prețului ridicat, încă este în mare cautare a cererii. O caracteristică cheie este utilizarea de noi generații de tip stud ancora, forma flanșa care reduce în mod substanțial unghiul de înclinare în contact cu suprafața drumului. În plus, a existat un vârf de înmuiere special "perna» Eco Stud, care este realizat dintr-un amestec de cauciuc foarte moale. Scopul său principal este de a asigura o presiune optimă pe suprafața carosabilului, în vedere pentru a reduce impactul devastator pe care Spike. Modelul precedent are, de asemenea, un design similar, dar acționează ca un strat tampon de aer care poate reduce doar zgomot. Noile "Hakka" perne de cauciuc au o funcționalitate mult mai larga un nou model al benzii de rulare. Ca și modelul precedent, anvelopa Nokian Hakkapeliitta 8 este echipat cu un model al benzii de rulare direcțional în formă de V simetric. Dar spre deosebire de modelul ei de rulare are știri, în cazul în care o mulțime de prindere a marginii. Acest lucru a fost realizat datorită la o reducere semnificativă a dimensiunii blocurilor benzii de rulare, care a crescut numărul lor.
Această soluție sa dovedit a fi foarte eficient, mai ales pe zăpadă și gheață, în cazul în care numeroase canaluri agață perfect la suprafața drumului, oferind astfel tracțiune excelentă. În plus, creșterea numărului de blocuri benzii de rulare studiind permis pentru a optimiza circuitul, introducerea fiecare pina este în locul unde își va aduce un beneficiu maxim. Această anvelopă a fost unul dintre primele modele pentru a obține un nou compus de cauciuc Cryo-silan Gen 2, care este rezultatul unei munci foarte lunga și meticulos. Principalele caracteristici ale noului amestec pe baza unei kriosalana in a două generație este prezent nu numai un cauciuc natural și silice dar și ulei de rapiță care da elasticitate pneului. Rămâne la nivel optim într-un interval foarte larg de temperaturi. În plus, tehnica de preparare a schimbat al benzii de rulare.
3d-șipuri și confort excellent După cum știm, generația anterioară de anvelope de iarna nu nea facut fericiti cu manipularea lor pe suprafețe uscate. Pentru a rezolva acest neajuns, anvelopa finlandeză a produs în partea centrală a benzii de rulare diagonale 3D-șipuri de tip închis. Aceste lame au îmbunătățit în mod semnificativ rigiditate a blocurilor benzii de rulare, care au condus la faptul că anvelopa a devenit mai rapid răspuns la mișcarea roții. Acesta a suferit modificări considerabile în proiectarea anvelopei. În scopul de a spori rezistența anvelopei la deformările dinamice care apar atunci când de conducere peste denivelări, experții companiei finlandeze a introdus un strat curea suplimentar. Acest perete lateral a anvelopei Nokian Hakkapeliitta 8 în aceeasi rigiditate sunt mai bine absorbi șocurile, care a permis reducerea considerabilă a pneurilor de sarcină vibrații.
Principalele caracteristici ale Nokian Hakkapeliitta 8 • blocurile benzilor de rulare pe de o parte centrală este rigid conectate între ele, ceea ce a contribuit la îmbunătățirea în mod semnificativ de manipulare pe zăpadă și suprafețe acoperite cu gheață; • Creșterea numărului de blocuri ale benzii de rulare a permis pentru a crește numărul de muchii de prindere care a îmbunătățit performanța pneului pe o suprafață alunecoasă; • amenajarea a optimizat o asigurare a unui comportament excepțional pe gheață; • noile anvelope cu plăcuțe speciale de ancorare în partea de jos au un efect minim asupra asfaltului agresiv, oferind în același timp un nivel de zgomot redus; • amestecul de cauciuc Cryo-silan Gen 2, cu ulei de rapiță, menține astfel o flexibilitate optimă de rulare în gama de temperatură foarte larg.
Performanta anvelopei
Nokian Hakkapeliitta 8
Zăpadă Gheață Franare (pe uscat) Franare (pe umed) Comfort în conducere Viteză Acvaplanare Durabil impotriva uzului